Oletko isossa puussa?

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on today
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1-30 of 67 posts

Oletko kytkettynä isoon puuhun? Iso puuhan on se yhteinen yksi sukupuu, joka Genissä on. Yllättävän moni ei ole kytkeytynyt siihen, ja mm. ei pysty tarkastelemaan sen takia sukulaisuussuhteita tai editoimaan ison puun tietoja. Isoon puuhun voi kytkeytyä laittamalla osumille yhdistämispyyntöjä tai pyytää apua yhdistämiseen isoon puuhun Yhteiset sukujuuret -ryhmässämme.

Isoon puuhun liittymisen alueelliset auttamisketjut löytyvät täältä:

https://www.facebook.com/groups/yhteissukututkimus/posts/2387485288...

Yhteiset sukujuuret -ryhmässä on myös paljon Genin käyttöön liittyviä aputyökaluja, mm. virheketju, jossa voi ilmoittaa Genissä löytyneistä virheistä, joita ei itse osaa korjata. Lisäksi on monia muita tarpeellisia ketjuja. Ryhmässä kerrotaan myös sukututkimuksen ja Genin käyttöön liittyvistä kursseista.

Today at 3:11 AM

Olen!

Today at 3:15 AM

Olen

Today at 3:16 AM

Jep!

Today at 3:22 AM

En tiedä olenko kytkeytynyt. Miten kyseisen asian voi tarkistaa.
Minulla ei ole Facebook-tunnuksia eikä ehkä tulekaan.

-Jukka

Private User
Today at 3:23 AM

Yllättävän moni on ominut puun omaan käyttöön.Ei oikein hyvä,jos siinä sitten rupeaa tekemään omaa oksaa samoilla henkilöillä.Maailman on hyvä oikein käytettynä.

Today at 3:34 AM

En ole liittynyt pärstäkuvastoon enkä tule liittymään.
Pekka

Today at 3:43 AM

En tiedä olenko isossa puussa .

T. Merja

Jukka Pekka Anttonen, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Today at 3:51 AM

En ole vielä. Enkä tiedä vielä miten siihen liityn. Mutta yritän perehtyä näihin lähipäivinä

Merja Anneli Sillvan, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Jukka Tapio Tuominen, olet kyllä isossa puussa.

Today at 4:01 AM

Ilmeisesti?

Heikki Kivioja, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Private User
Today at 4:25 AM

En ole varma ? Luulisin

Today at 4:25 AM

En varmaankaa ole

Today at 4:27 AM

En tiedä olenko isossa puussa. Joku iso sukupuu aukeaa kyllä sukupuustani.

Private User, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Juha Valkama, sinulla on Genissä tuplakäyttäjäprofiilit. Saako ne yhdistää?

Today at 4:46 AM

Olen

Today at 4:49 AM

Kyllä olen, tänään on ärsyttänyt se, että olen yrittänyt yhdistää tuplia, jossa ko. henkilöt (kymmeniä vuosia sitten kuolleita) yksityisiä profiileja, laittanut yhdistämispyynnön, mutta ei auta, jotkut kai tekevät omaa yksityisoksaa Geniin, ei auta edes että on Pro.

Private User
Today at 4:51 AM

Minäkään en aio liittyä Facebookkiin.
Saako asian tarkistettua jotenkin muuten?

Jari Olavi Mustonen, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Today at 5:07 AM

Вроде бы да ) присоединился

Private User, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Today at 5:26 AM

En tiedä olenko.

Roman Matikainen, Да, вы связаны с общим генеалогическим древом.

Pirkko Toivonen, sinulla on Genissä tuplakäyttäjäprofiilit. Saako ne yhdistää?

Private User
Today at 5:29 AM

En ole varma ?

Today at 5:36 AM

En ole varma. Luultavasti?

Showing 1-30 of 67 posts

Create a free account or login to participate in this discussion