Oletko isossa puussa?

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on yesterday
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 31-60 of 72 posts
yesterday at 5:47 AM

Private User, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

yesterday at 5:47 AM

Tarkistatko minun osalta olenko isossa puussa tai mistä sen näkee ?

yesterday at 5:52 AM

Ilmeisesti olen.

yesterday at 6:05 AM

Krista Mira Emilia Kinnunen, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini. Onko sinulla Kristiina Keräsen os Kyyrösen vanhempien tietoja? Yhdistäminen myös sitä kautta voi tulla mahdolliseksi.

yesterday at 6:27 AM

Tuota, en ole varma.

yesterday at 6:32 AM

Mikko Juhani Mukunen, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini. Porajärven osalta selviää sitten enemmän kun olen muistilapulla siinä kohdassa. Jos sinulla on Onni ja Eevi Junturan syntymätiedot ja mahdollisesti vanhempien tiedot, yhdistäminen myös sitä kautta voi tulla mahdolliseksi.

yesterday at 6:39 AM

Kyllä saa yhdistää tuplakäyttäjä brofiilit

Private User
yesterday at 6:48 AM

Äitini puolelta olen, mutta isäni puolelta en ole.

yesterday at 6:55 AM

Pirjo Sisko Kilappa, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

yesterday at 7:04 AM

Tarja Suhonen os. Nokelainen, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

yesterday at 7:14 AM

Juha Valkama, olet kyllä isossa puussa. Tuplakäyttäjäprofiilisi on nyt yhdistetty. Jos sinulle on Kalle ja Emma Valkaman tarkemmat syntymätiedot ja mahdollisesti heidän vanhempiensa tiedot, yhdistäminen myös sitä kautta isoon puuhun voi tulla mahdolliseksi. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

yesterday at 7:15 AM

Kyllä ollaan.

yesterday at 7:20 AM

Hei, olikos se niin, että profiilikuvalla on vihreä kehys, jos on osana isoa puuta? Minun kehykseni on sininen, joten enpä taida olla. Miten siihen pääsee? Kävin kurkkaamassa tuon fb-ryhmän ja siellä oleva tieto ei auttanut minua eteenpäin.

yesterday at 7:27 AM

Minulla on olettamus, että olen isossa puussa

yesterday at 7:37 AM

Private User, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini. Isäsi puolelta pitäisi tutkia tarkemmin - voitko esim. ilmoittautua Yhteiset sukujuuret-ryhmän Karjalan alueellisessa auttamisketjussa?

yesterday at 7:49 AM

Annu-Helena Lius, olet kyllä isossa puussa - se ei näy profiilin kehyksen väristä, vaan esim. jos on yhteys isossa puussa olevaan, vaikkapa presidenttiin. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

yesterday at 7:54 AM

Olen kiinni isossa puussa. Yritän myöskin saada luomani profiilit kiinni isoon puuhun. Luon joskus profiileja yrittäessäni löytää yhteyksiä DNA-osumien kanssa. En välttämättä haluaisi näiden kaikkien luomieni profiilien ylläpitäjäksi, mutta niinhän GENI toimii vai voisiko olla jotain muuta vaihtoehtoa ?

yesterday at 8:03 AM

Markku Majainmäki, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

yesterday at 8:05 AM

Virpi Tuuliniemi, ei välttämättä tarvitse Genissä olle ylläpitäjä. Tosin ei kai siitä mitään haittaakaan ole. Genihän ei ole ylläpitäjäkeskeinen, vaan verkostokeskeinen. Julkisia profiileitahan voi päivittää, jos on isossa puussa.

Private User
yesterday at 8:30 AM

Kiitos, kyllä vain olen!
Kysymykseen toisaalla: Olin mukana kevään Ortodoksinen sukututkimus -kurssilla. Tosin toinen kerta saattaisi vielä avartaa, kun silloin ei ollut kaikkea sitä tietoa ja kokemusta, minkä nyt tiedän. Toki hyvä materiaali on tallessa.

yesterday at 8:46 AM

Private User, OK, uusi ortodoksisen sukututkimuksen kurssi on tulossa 2.12. Linkki kurssille löytyy kun katsoo minun profiiliani: Reijo Mitro Savola, Geni Curator

yesterday at 9:07 AM

Uskoisin olevani 🤔

yesterday at 9:37 AM

Kiitos Reijo, selventävästä vastauksesta.

yesterday at 9:41 AM

Teija-Marjaana Havén, olet kyllä isossa puussa. Laitoin sinulle Genissä projektikutsuja. Ks. erillinen viestini.

Private User
yesterday at 9:54 AM

Olen, mutta vielä on avoinna muutama profiilien yhdistämispyyntö.

yesterday at 10:09 AM

en tiedä, olenko isossa puussa

yesterday at 10:37 AM

Olen

yesterday at 11:01 AM

Liisa Sinikka Lyydia Kahila

En ole varma?

yesterday at 11:27 AM

En myöskään käytä Facebookia, joten ei titoa

Private User
yesterday at 11:56 AM

En todellakaan tiedä.......