• Join - It's Free

Jakob Jakobsson Hakala (Vähä-Hakala) - Hjälp önskas - tack!

Started by Erik Wilhelm Sjöblom on Thursday, September 19, 2019
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 3 posts

@Jakob Jakobsson Hakala

Jag misslyckades med att lägga till några personer i släktträdet! Den gifte sonen Herman Constantin har föräldrarna ovan! Men när jag lade in Herman Constantins far, ovanstående Jakob Jakobsson Hakala (Vähä-Hakala) så gick det så illa att sonen registrerades som som om hans biologiska mor var hans "step-mother"... Jag lyckas inte reda upp detta själv - kanske en "panikreaktion", men nu begriper jag inte var det gick snett.
Tack ifall Ni lyckas reda upp detta! I denna familj finns sedan flera barn ytterligare.
Mvh
/ Erik

Erik Wilhelm Sjöblom, modern fixad.

Tack Bo-Arne Östborg!
Jag är verkligen ingen mästare på att arbeta i Geni (men har jobbat ett tjog år i släktforskningsprogrammet på datorn). Jag har börjat titta på hjälp-filen här på Geni, men för tillfället skall jag försöka avhålla mig från att lägga till personer i "mitt" träd, för de finns säkerligen redan på Geni och jag råddar bara till det om jag försöker slå samman profiler då jag fått lov att begära hjälp några gånger redan.
Enkelt är däremot att läsa vad Geni berättar, t.ex.: "Bo-Arne Östborg is your 13th cousin once removed."

Mvh
/ Erik Sjöblom

Showing all 3 posts

Create a free account or login to participate in this discussion