Samenwerking tussen Nederlandstaligen: SLUIT JE AAN BIJ HET NL SAMENWERKINGSVERBAND !

Started by Fred Bergman on Monday, June 20, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

• Private
    Geni member

Related Projects:

Showing all 26 posts
6/20/2011 at 9:59 AM

Verschillende gebruikers hebben zich tot mij gewend met het verzoek of het niet mogelijk was een collaborationpool/samenwerkingsverband te beginnen voor uitsluitend Nederlandstaligen, bijvoorbeeld omdat men met de eigen stamboom nog voornamelijk in Nederland zoekende was, omdat men taalproblemen met anderen wilden voorkomen, maar vooral omdat dan echt samenwerken veel makkelijker zou worden.

Hoewel zoiets in een project het makkelijkst gaat kunnen we hier eerst de proef op de som nemen.
Het werkt alsvolgt:

Je copieert de hele adresbalk van jouw profiel (hier rechtsboven op Account klikken en dan op je eigen naam klikken) en plaatst die hier als reactie. Al diegenen die voor jou al hun profieladres hadden vermeld sturen jou dan een samenwerkingsverzoek/collaboration request en vanaf dat moment stuur jij naar degenen die na jou komen een zelfde verzoek.

Wordt dit een succes, dan maken we er een gerelateerd project van.

6/20/2011 at 9:59 AM
6/20/2011 at 10:02 AM

# KLIK OP DE NAAMLINK

#KLIK OP REQUEST TO COLLABORATE/VERZOEK TOT SAMENWERKING

6/20/2011 at 10:14 AM

en als je een stap verder wilt gaan zodat je al binnen de familiegroep kunt samenwerken, dan doe je ook een verzoek tot wederzijdse toetreding tot de familiegroep. Houd wel de goede manieren in stand, dat je nooit prive profielen van andere beheerders openbaar maakt van personen die niet minstens 50 jaar overleden zijn, 75 jaar getrouwd zijn of 100 jaar geleden geboren zijn. Dat zijn de Nederlandse wettelijke grenzen voor bescherming van de privacy met betrekking tot gegevens vermeld in de desbetreffende akten.

Klik op de profiellink van degeen met wie je een familieverband wilt aangaan;

Klik op Actions/Acties

klik op Add to familygroup/Voeg toe aan familiegroep

Private User
6/20/2011 at 10:25 AM

Private User

6/20/2011 at 8:08 PM
Private
6/21/2011 at 12:18 PM

Private

6/21/2011 at 2:38 PM

Peter De Bie
De tweede stap doe ik niet, omdat ik daarmee profielen van levende personen min of meer openbaar maak, zonder dat daar door die personen toestemming voor gegeven is. Er zijn volgens mij genoeg mogelijkheden om al collaborerend specifieke problemen binnen de familiegroep op te lossen.

6/23/2011 at 3:14 PM
6/25/2011 at 2:24 AM

als je mijn verzoek tot samenwerking accepteert dan geeft jou dat veel voordelen.
Ik geef alle collaborators van mijn bestaande collaborators extra mogelijkheden hierdoor.
Sinds ik curator ben hebben collaborators geen voordelen meer voor mijzelf,
omdat ik als curator meer bevoegdheden heb dan 2 samenwerkenden.
Voor degeen die met mij samenwerkt geeft het wel voordelen,
die kan makkelijker samenvoegen (van profielen buiten de familiegroep !)
en bewerken op grond van mijn bevoegdheden als gebruiker
plus van de meer dan 700 gebruikers die met mij samenwerken.
Bovendien doe ik dagelijks alle langer openstaande gevraagde samenvoegingwen van mijn collaborators.
Op dit moment staat van hen geen verzoek langer dan een week onafgewerkt !

6/26/2011 at 5:13 AM

Hallo fred heb ik het zo goed gedaan? Ik heb mijn profiel als reaktie op jouw vraag in gevuld is dat alles?
groeten
hannie

6/26/2011 at 5:24 AM

dat is alles, alles goed !

6/27/2011 at 1:53 PM
Private User
6/28/2011 at 3:32 AM

Private User

Private User
5/16/2012 at 1:52 AM

Dit lijkt me ook nuttig te melden op het :
http://www.geni.com/projects/International-Dutch-Portal/5657

Private User
5/16/2012 at 2:46 AM

Private User

Private User
5/16/2012 at 4:16 AM

Private User

Private User
6/30/2012 at 1:57 AM

en voor wie op een gegeven moment echt over Schengen-grenzen heen durft gaan:
* http://www.geni.com/projects/Collaboration-Pool/1069

Maar misschien moet het redactie-team daar maar eens aparte lokaaltjes inrichten voor taal-onderwijs in meer dan alleen Europese dialecten... Ik versta zelfs mijn bon-bon-iere niet meer als ze alle vijf Afrikaanse talen door elkaar spreekt via haar mobieltjes tijdens het stofzuigen.

Private User
10/23/2012 at 8:13 AM

Private User

10/23/2012 at 10:35 AM
Private User
10/23/2012 at 10:38 PM

Private User

Private User
11/2/2012 at 2:18 AM

n Goede dag, GENI-vrienden,

Graag nodig ik U uit deel te nemen aan het Nederlandstalige ‧ NL ‧ platform:
* http://www.geni.com/projects/index/12227

Het staat weliswaar nog 'in de steigers', maar de intentie is daar mensen SAMEN te brengen die regionaal wel met anderen willen samenwerken binnen dit internationale Geni-Gezelschap en dus een invitatie daartoe altijd POSITIEF zullen bejegenen. Hetgeen NIET wil zeggen dat ze het niet kunnen of mogen weigeren... we zijn tenslotte allemaal vrije, onafhankelijke en volwassen zielen.

Met vriendelijke groet,
—2012-nov-02-vrij-10:17+GMT-am-winter-NLD-eu-—jMVu—

P.S. : Als we samenwerken, ziet ook U vanzelf waar mijn 'ALIAS' voor staat. Ik hecht aan discretie in het PUBLIEKE domein waar internet mijn PRIVE-leven raakt.

Private User
11/2/2012 at 10:51 AM

Private User

Showing all 26 posts

Create a free account or login to participate in this discussion