Grandmother's brother

Started by Asko Jutila on today
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts

I've been looking for my grandfather and other missing relatives for years!

my grandmother's brother Artur Elis Kanerva (20-03-1886 Perniö) absent to America 1910 and declared dead on 1.11.1971 and date of death set as 1.1.1921 unmarried

So that's what the vicar's office said some ten years ago when I ordered a genealogy of my parents.

So I've been looking for great uncle for a long time-. not found!

So how do we go from here?

Olen vuosikausia etsinyt isoisää ja myös muita kadoksissa olevaa sukuani!

isoäitini veli Artur Elis Kanerva (20-03-1886 Perniö) poissaolevana Amerikkaan 1910 ja julistettu kuolleeksi 1.11.1971 ja kuolinpäiväksi määrätty 1.1.1921 naimaton

Näin siis kertoo kirkkoherran virasto joskus kymmenisen vuotta sitten kun tilasin isääidistäni sukuselvitystä.

Isosetää olen siis etsinyt kauan-. löytämättä!

Joten miten tästä eteenpäin????

I am sorry to hear that. I hope you will find your missing relatives especially grandfather someday! Perhaps interpol can help in such matters. Please be strong in these hard times :/

Artturin kastekirja

Perniö syntyneet 1886-1890 (AP I C:16) Sivu 6-7 11.3.1886 ; SSHY http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/jasenille/paikat.php?bid=2509... / Viitattu 28.01.2025

En löytänyt Artturille geni profilia joten laitoin alulle....

Arthur Elis Kanerva

Ancestry.com:ista löytyi John Ellis Kanerva: https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/10823168/person/26...

liekö sukua?
-Tuija

Minä liityin Facebookin amerikansuomalaisten sukututkimusryhmään, teineen geniin sukupuun 1876 Amerikkaan meneestä sukulaisesta. Panin kysymyksen tähän ryhmään iltamyöhään ja linkin sukupuuhun. Aamulla kun heräsin, oli viestejä ryhmässä ja sukupuu Ameriikasta liitetty minun sukupuuhun. Kaksiosaisesta sukunimestä oli jätetty toinen osa pois. Sukupuu on sen jälkeen laajentunut.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion