Oliko kurssi hyödyllinen?

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Saturday, January 28, 2023
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing 1-30 of 53 posts

Tänään 28.1. oli ensimmäistä kertaa Sukututkimus ja Geni -kurssi, jonka pidimme Ritva Sampion kanssa. Kun kurssi oli tässä muodossa ensimmäistä kertaa, kyselisinkin, että oliko kurssi mielestänne hyödyllinen?

Oli hyödyllinen ja tuli myös kertausta edellisiin kursseihin.
Hyvää viikonloppus

Sain vahvistusta omille tekemisilleni Genissä. Oppinut tähän mennessä "kantapään kautta", nyt selkisi mutkat.

Olihan se todella hyödyllinen näin vasta-alkajalle, mutta kyllä tässä vielä hieman huuli pyöreänä ollaan...mitä uskaltaa tehdä ja mitä ei "kannata" tehdä. Sain zoomin hieman myöhään auki, joten hienoa, että kurssiaineistoon voi tutustua myös jälkikäteen.

Oli tosi hyödyllinen. Molemmat vetäjät olivat tosi ammattilaisia. Itse vasta aloittelen ja sain kyllä varmasti parhaan mahdollisen tietopaketin. Suosittelin kurssia heti siskolle ja hyvälle ystävälle. Paljon kiitoksia!

Todella hyvä!

Oli todella hyödyllinen, suosittelen!

Todella hyvä kurssi! Innostuin lisää tutkimaan sukuani. Olen tähän asti ollut vähän arka käyttämään Geniä, nyt sain paljon tietoa jonka avulla uskon pääseväni eteenpäin rohkeammin👍🏻

Vietin kurssin jälkeen vielä 4 tuntia Genissä. Se vastatkoon puolestaan kysymykseen. Selvitän parhaillaan äitini äidin isälinjaa ja tarvitsen tässä kyllä varmaan viisaampien apua.

Oli hyödyllinen. Paljon on toki tullut opittua jo kantapään kautta. Jouduin kuitenkin poistumaan puolituntia ennen kurssin loppua seuraavaan tilaisuuteen.

Paljon hyödyllistä täsmätietoa. Odotan innolla materiaalia, joka sisältää hyviä lisäohjeita ja linkkejä. Osa oli tuttua Pohjois-Kymen Sukuyhdistyksen kokoontumisista ja koulutustilaisuuksista eli paikallisyhdistys on myös erinomainen oppimisen/tiedon jakamisen "ahjo". Kiitos vielä kerran järjestäjille! Tuohon Karjalan osioon venejänkielisyytineen palaan vasta, kun hallitsen perututkimuksen riittävän hyvin. Pia Silvo

Kurssi oli hyödyllinen. Sain pajon tietoa ja vinkkejä. Kiitos!

Milenkiintoinen ja asioita valaiseva kurssi. Loistavaa, kun jälkeenpin saa vielä katsoa ja kuunnella uudelleen myös sen osan lopusta, josta jouduin lähtemään kesken
pois.

Kyllä se oli. Erittäin selkeästi toteutettu. Oli hyvä kerrata asioita!

Miten semmoselle kurssille pääsee? Missä niitä ilmotellaan?

Sisäistämiseen menee aikaa. Välillä aika paljon tuli uutta

Vähän sellainen tieto lisää tuskaa olo, en haluaisi sotkea mitään ja tämä kurssi oli hyödyllinen samoin vinkki fb-ryhmästä.

Hei, kouluttajat!
Omalta kohdaltani voin vakuuttaa,että Geni kurssi oli erittäin hyödyllinen. Varsinkin nyt, kun olen aloittelemassa omaa sukututkimuksen harrastusta. Tämä kurssi säästää minut monelta turhauttavalta erehtymisen ja oppimisen kautta tulevalta tuskalliselta kokemukselta. Kurssi oli tiivis, tehokas ja tehty selkeästi ja ymmärrettävästi, niin että asioita oli suhteellisen helppo omaksua. Lisäksi opetusmateriaali on käytettävissä pidempään ja opittuihin asioihin voi aina palata muistin virkistämiseksi kertaamaan. - Olen erittäin tyytyväinen kurssin antiin.
Terv. Toivo

Reijo Savolalta tarkistaisin vielä onko profiilini liitetty jo ns. Isoon Puuhun?

Johanna Korkala, näissä projektikeskusteluissa on sukututkimuskursseista tietoa, ja myös Facebookin puolelle, esim. Yhteiset sukujuuret -ryhmässä.

Tämä tänään pidetty koulutus tulee uudelleen niinkin pian kuin 11.2., kun kiinnostus on ollut suurta. Tässä tuon 11.2. koulutuksen ilmoittautumislinkki:

https://snellmanedu.fi/tuote/sukututkimus-ja-geni-2/

Toivo Johannes Mäki, kyllä, olet mukana isossa puussa. Sen voi myös tarkistaa itse katsomalla vaikka, löytyykö yhteys vaikkapa johonkin Suomen presidenteistä. Jos yhteys löytyy, olet isossa puussa.

Harmi kun en tällä kertaa päässyt mukaan. Tuntui olleen oikeun hyödyllinen. Olikos tähän jatkoa tulossa?
Yt Matti H

Todella hyödyllinen josta kiitos teille jotka kurssia veditte ja varmaan olen mieki päässyt siihen jättipuuhun....vai olenko?

Kiitos kattavasta ja hyvin toteutetusta kurssista! Kurssiaineisto antaa hyvät perusteet ja vinkit harrastuksen jatkamiselle. Tällä kertaa tuntuukin siltä, että tieto vähentää tuskaa ;))

Erittäin paljon tuli infoa. Selkeät luennoitsijat, kiitos molemmille. Madalsi kyllä kynnystä ryhtyä toimeen, täytyy vaan uskaltaa ja oppia siitä!

Private User, Tämä tänään pidetty koulutus tulee uudelleen niinkin pian kuin 11.2., kun kiinnostus on ollut suurta. Tässä tuon 11.2. koulutuksen ilmoittautumislinkki:

https://snellmanedu.fi/tuote/sukututkimus-ja-geni-2/

Jouni Eerikki Hirvasvuopio, kyllä vain olet isossa puussa. Hän näyttää olevan meidän molempien yhteinen esi-isä:

Gamle Olof

Sain osviitan, miten aloitan ja tietoa GENIn hahmosta. Eli kurssi oli minulle välttämätön. Still confused but on higher level. Hienoa oli saada näköyhteys Reijoon. Paljon olitte saaneet linkkejä käyttöömme. Kiitos siitä!

Kiitos kurssista, paljon tuli tuleville päiville puuhastelua aiheen parissa Ü

Oli hyödyllinen Genin uudelle käyttäjälle. Olisi kiva saada myös jatkokurssi, jossa ei enää paneuduttaisi sukututkimuksen yleisiin perusasioihin, vaan nimenomaan vain Genin käyttöön. Monet ehkä hallitsevat tutkimuksen perustan, mutta ovat uusia Genissä.

Showing 1-30 of 53 posts

Create a free account or login to participate in this discussion