Automatiikka vs manuaalinen projektiin liittäminen

Started by Private User on Sunday, May 2, 2021
Showing all 4 posts

Siis onko automatiikka edelleen käytössä? Eli käyttäjänä minun ei tarvitsisi lisätä projekteja mihinkään vaan ne automaattsiesti lisättäisiin? toisaalta kuulin, että geni olisi kieltänyt Suomi ja Karjala -projektiin automaattisen lisäämisen koska se hidastaa geniä? Olen nyt ottanut harrastukseksi lisäillä profiileita Suomi ja Karjala -projektiin ja monasti muihinkin jos olen ollut liittyneenä itse ko. projektiin. Onko tämä siis aivan turhaa. Tuntuu ainakin että usempi jättää ainakin Suomi ja Karjala -projektin lisäämättä. Miten tämä nykyään vuonna 2021 menee?

Vähän samaan liitttyen, jos vaikka Pohjanmaa -projekti sijaitsee Suomi ja Karjala -projektin alla, riittääkö että lisään pohjanmaalaisen profiilin Pohjanmaalle ja pääsen sitä katsomaan jos olen esimeriksi vain Suomi ja Karjala projektin jäsen? Eli sitä olsii turhaa enää liittää Suomi ja Karjala -projektiin. Automatiikka tälläisissä kiinnostaa kyllä kovasti t. nim. muutamat sadat profiilit jo käyty läpi manuaalisesti.

Juha Mustonen (Geni Curator) Reijo Mitro Savola, Geni Curator (jäi lisäämättä itse ylläolevaan tekstiin)

Private User Automatiikka on tauolla ja odottaa Geniltä rajapintamuutosta, jonka avulla voisin kohdentaa projektiliitokset pelkästään yhteistyökumppaneiden profiileihin.

Isoihin projekteihin ei saa lisätä automatiikalla. Pienempiin (paikkakuntaprojekteihin lähinnä) - sitten kun rajapintamuutos on tehty.

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion