Kutsut Genissä

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Tuesday, December 10, 2019
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 27 posts

Muista katsoa ja hyväksyä kutsut aina välillä. Ne löytyvät Genin postilaatikosta, alalaatikko Avoimet pyynnöt.

Tässä on suora linkki ko. alalaatikkoon: https://www.geni.com/requests

Reijo

Hei katsoin ja siellä ei nyt näkynyt avoimia kutsuja

Hei. Onko tämä joku yleinen kaikille projektin jäsenille lähetetty viesti? Kuittaan avoimet pyynnöt aina heti, kun huomaan.

Pauliina

Hei jaa kiitos muistutuksesta! En tuosta laatikosta löytänyt hyväksymättömiä kutsuja, mutta olen todella vihreä näissä asioissa, joten sorry, jos jotain jää tekemättä.
t. Serafia

Kiitos muistutuksesta. Hyväksyin pyynnöt.
Olen aika vihreä näissä asioissa enkä tiedä noita kuittaushommia.
Terv Eikka

Ei löytynyt avoimia kutsuja joten en voinut t hyväksyä kutsua.

Ei kutsuja.

Ei ollut yhtaan kutsua.

Vanhat ilmoitukset näkyvät viesteissä, jääneet huomoimatta, mutta pyyntöjä ei avoimena.

Ei ollut minullakaan kutsuja,kiitos muistutuksesta.

Ei kutsuja. Kiitos muistutuksesta.

Hyvä että tämä keskustelu pysyy yllä. Omia lähettämiäni kutsuja on n. 25 000 vielä hyväksymättä.

5 kutsua jotka olen itse lähettänyt on nyt hyväksymättä, odotellaan. 12.12.2019.

Kiitos! Ei mitään uutta!

Ei kutsuja.

Hei Reijo Mitro

Aloittelijana syötin sukupuuhuni virheen, että pojallani Pertulla on saman niminen veli.
En osaa ottaa tietoa pois, joten kone ei suostu korjaamaan, että kyseessä on yksi henkilö.
Voiko kuraattori auttaa poistamaan virheitä?

Minulla ei ole avoimia kutsuja

Risto Antero Auvinen, Pertut on nyt yhdistetty.

Laitoin sinulle kutsun pääprojektiimme Suomi ja Karjala. Laitoin myös Pertulle kutsuja. Pyydätkö häntä hyväksymään?

Kutsuthan löytyvät Genin postilaatikon alalaatikosta Avoimet pyynnöt, tai sitten tämän keskustelun avauksen linkistä.

Eipä näkynyt kutsuja

Ei kutsuja!!

Luki, että ei kutsuja

Hei,
Samat kutsut kuin aina ennenkin. 4 kpl. Lähettämiäni. Pidän käditeltyinä. Vastauksiakaan ei ole tainnut tulla.
Muutenkin ei aina tiedä, milloin yhteydenotto tarkoittaa juuri minua tai vain järjestelmä kyselee.
Onko tarpeen, että esim.kaikki Sulasalmen, en tässä.muista hänen etunimeään, lähettämä todisteaineisto hänen sukulaisistaan avautuu minulle tai kaikille? Olenko jotenkin sukua heille? Kuinka kaukaista? Minua ei kiinnosta kovastikaan todistusaineisto. Eikö se voisi jäädä piiloon jonnekin, josta kiinnostuneet henkilöt voisivat käydä katsomassa?
T. Pirjo Rusila - Lesage

Ei näkynyt uusia kutsuja

Oletko Reijo tuon näköinen kuin avattaresissasi olet, vai onko nuoruuden kuva?

Rauno Härköselle, olin tuon näköinen noin 40 vuotta sitten, mutta mehän tutkimme muinaisia asioita.

Tarkoititkin varmaan kaima Reijo Mitroa, jonka kuva on vielä nuorekkaampi. Liitin omaan profiiliini ajankohtaisemman kuvan, media-kohtaan.

Niin, tarkoitin jutun aloittajaa Reijo Mitro Savolaa, on niin nuoren näköinen.
Eipä toi oma kuvanikaan häävi ole, kunhan tutut tunnistaa....

Showing all 27 posts

Create a free account or login to participate in this discussion