Viljami Kehusmaa?

Started by Private User on Tuesday, October 9, 2018
Showing all 7 posts

Sattuisikohan kenelläkään olemaan tarkempia tietoja tästä Viljami Kehusmaasta ja/tai vanhemmistaan Kalle ja Maria Kehusmaasta? Olen profiilin ylläpitäjälle Elina Kehusmaalle laittanut viestiä, mutta vastausta ei ole tullut.

Kalle Juho William Kehusmaa

Henkilö saattaisi olla sama kuin passitiedoista löytämäni Kalle Juho William Kehusmaa.

Hänestäkään ei minulla tosin ole tätä Siirtolaisinstituutin passitiedostoa tarkempia tietoja.

Minulla on epäilys että kyseessä voisi olla Marja Susannanpoika Kehusmaa,, s. 4.10.1876 Kuivaniemi.
Äiti olisi Marja Susanna Efraimintytär Kehusmaa,, s. 4.8.1835 Kuivaniemi, k. 11.2.1899
Lapset: Reetta Sofia Kehusmaa, s. 7.10.1860 Kuivaniemi, k. 10.12.1861 Kuivaniemi. Kaisa Kreeta Kehusmaa, s. 26.5.1864 Kuivaniemi. Perhe 1065. Juho Aukusti Kehusmaa, s. 12.5.1870 Kuivaniemi. Kalle Kehusmaa, s. 4.10.1876 Kuivaniemi.

Tutkinpa asiaa...

Nuohan ovat suoraan sukupuussasi...

Ok,
Laittakaapas minulle privaattina (tai suoraan pete.hattula@gmail.com) sähköpostiosoitteenne niin lähetän Teille sukututkimuksen Matti Samuelinpoika Kehusmaa / Metsikon jälkeläisistä.

Tuon tiedoston saa ladattua myös Facebook ryhmästämme Matti Samuelinpoika Metsikon eli Kehusmaan jälkeläiset.
https://www.facebook.com/groups/713718945349823/members/

Lisään nuo meidän tiedossa olevat profiilit tänään illalla sukupuuhunne.

Niin, tässä on siis oikea linkki Kalle Juho William Kehusmaahan, joka löytyy passitiedoista.

Jos hän on kuollut lapsena, sitten tuo Viljami on joku muu.

Kalle Juho William Kehusmaa is your 7th cousin thrice removed. 

Hei eksyinvtähän projektiin ja löysin itseni sukulaisena.

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion